niedziela, 6 lutego 2022

Pizza z makaronów

 Witam serdecznie miłośników domowych prac plastycznych :)

Miejsce, w którym jesteście, to Dziecięca Pracownia.

Blog dopiero stawia pierwsze kroki, ale mam nadzieję, że spodobają się Wam nasze plastyczne pomysły 😉



A jako pierwszą inspirację przygotowałam wraz z dziećmi makaronową pizzę! 

Praca nie jest trudna, a do jej wykonania potrzeba kilka sztuk makaronów różnego kształtu. Praca daje wiele możliwości twórczych, uruchamia wyobraźnię, do tego stopnia, że można poczuć się głodnym ;)  Młodsze dzieci (3-latki) z pomocą dorosłej osoby na pewno dadzą sobie radę, starsze dzieci na pewno zatracą się w tworzeniu.

Poniżej foto-instruktaż

.

.

.



Potrzebne materiały:





Z tektury wycinamy koło (u nas średnica ok. 15 cm)
Makarony jakie użyliśmy, to m.in. spaghetti, kokardki, muszelki, makaron do łazanek, zacierka.




Przyklejamy makarony. Łamiemy je jeśli jest taka potrzeba.




Gdy klej podeschnie całą pracę zamalowujemy na biało - zwykłą farbą plakatową lub akrylową.



Następnie kolorowa część... Malujemy poszczególne elementy pizzy.





Kolorowa i smakowita pizza gotowa! :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł. Szkoda, że mój "dzieciaczek" już dorosły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe, ale jako autystyczne dziecko nie lubiłam takich konsystencji, brudzenia rąk. Do dziś jest to dla mnie sensorycznie nie do zniesienia. :( W scrapbookingu klej jest dla mnie masakrą, bo trzeba go dotykać. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pozytywny projekt. Świetnej zabawy przy kolejnych! czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i prosty projekt :)
    Trzymam kciuki za bloga, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń